Wanneer u de melding krijgt dat er geen beschikbare agenda’s zijn, dan heeft uw praktijk de agenda’s niet voor u beschikbaar gesteld. Neem contact op
Afspraken
Waarom zie ik geen agenda van mijn eigen arts, de POH of de assistente?
De agenda’s die u in de app kunt selecteren worden door uw praktijk voor u beschikbaar gemaakt. Mist u een zorgverlener? Neem dan contact op met uw
Ik kan de komende periode geen beschikbare tijdstippen vinden om een afspraak in te plannen. Wat kan ik doen?
Het kan voorkomen dat bepaalde perioden niet beschikbaar zijn gesteld voor de app door uw praktijk. Neem contact op met uw praktijk om dit te laten
Waarom zie ik geen mogelijkheid om mijn afspraak te annuleren?
Bij sommige praktijken is het niet mogelijk om uw afspraak te annuleren of is het bijvoorbeeld vanaf 24 uur van te voren niet meer mogelijk. Mist u de
Ik heb eerder via de app een afspraak gemaakt, maar zie de afspraak nu niet meer terug in het overzicht. Hoe komt dat?
Uw afsprakenoverzicht wordt via een beveiligde verbinding opgehaald uit het systeem van uw praktijk. Wanneer u afspraken mist in het overzicht, neem
Waarom zie ik geen mogelijkheid om een afspraak bij mijn arts in te plannen?
Mogelijk biedt uw praktijk geen mogelijkheid om afspraken in te plannen via de app. Informeer bij uw praktijk voor de mogelijkheden.